Layanzzz...')

Monday 21 July 2014

VITAMIN CADANGAN UNTUK MASALAH BAU BADAN

Masalah bau badan sangatlah menganggu kita dan membuat kita tidak selesa. Bukan sahaja kita..tetapi juga orang sekeliling juga rasa terganggu. Jom atasinya :)

-》3 jenis vitamin yang dicadangkan untuk mengawal bau badan adalah...

1.  Alfalfa Complex shaklee  

Alfalfa adalah dikenali sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang pengaliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.

2. Garlic Shaklee 

Diproses secara semulajadi di bawah suhu yang rendah bagi mengekalkan SEMUA allicin. Ia juga telah dirumus untuk mengawal bau. Walaupun bawang putih salah satu penyebab nafas berbau, namun tablet Garlic Shaklee tak pecahkan sehingga ia sampai ke dalam usus kecil. Di samping itu, ia mengandungi campuran pudina dan estrak rosemary bagi mengawal bau dengan berkesan.

3.  Herba-Lax Shaklee 

Herb-Lax secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang teperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksik. Herba-Lax boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan proses usus. 

No comments: