Layanzzz...')

Wednesday 2 July 2014

Produk terbaru : Pyhtocol - ST

Assalamua'laikum. ..tengahari ni tiba-tiba teringat produk baru shaklee yang dilancarkan bulan lepas iaitu Phytocol-ST.


Tahukah anda?

Menurut kajian, 6 juta rakyat Malaysia mengalami masalah kolesterol tidak sihat yang tinggi dalam darah.
Jadi, selain daripada set kolesterol shaklee yang biasa dicadangkan iaitu omega guard, lecithin, coqhealth dan lain lain produk shaklee, kini lebih banyak alternatif ada untuk hidup yang sihat. Kolesterol memang diperlukan badan. Kolesterol terdiri daripada yang sihat dan yang kurang sihat.

Kolesterol kurang sihat akan mendap di salur darah dan menyempitkan saliran. Akhirnya tersumbat dan terjadilah strok atau angin ahmar. Ini kisah ringkas saja. Perlu rujuk dengan pakar perubatan ya tentang keadaan kesihatan kita. Jadi, pengambilan phytocol st shaklee akan membantu mengawal kandungan kolesterol kurang sihat. Berita baikkan untuk 6 juta orang.

Shaklee Malaysia telah memperkenalkan satu lagi produk terbaru yang dilancarkan pada majlis National Conference 2013/2014 pada bulan June 2014 yang lepas. Jika tahun lepas Coq Health Plus di pasarkan di Malaysia. Manakala pada tahun ini pula ialah Phytocol – ST, supplemen yang boleh menurunkan paras kolestrol secara semulajadi.

Phytocol-ST Turunkan Kolestrol Semulajadi

Manfaat utama Phytocol-ST ialah membantu untuk menghalang penyerapan kolesterol dan merendahkan paras kolesterol LDL (Kolestrol Jahat).

Produk Phytocol  ST Shaklee Dibuat dengan campuran fitosterol, yang didapati secara semulajadi dalam tumbuh-tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin.

Menyediakan 2,000mg fitosterol tumbuhan yang diperlukan setiap hari
Fitosterol tumbuhan telah terbukti secara klinikal lebih daripada 80 kajian untuk menurunkan kolesterol LDL.


Jadi, bertindak segera. Ambil 2 biji Phytocol-ST sebelum makan makanan yang berkolesterol tinggi supaya dapat block koleterol daripada menyerap kedalam badan kita :)


Murni 
019-3190733
Pengedar Sah Shaklee












No comments: