Layanzzz...')

Wednesday 2 July 2014

Nikmat 'busy' seorang ibu

Tadi masa aku masak..anak kedua aku safiyyah dengan kakak dia 'saja' minta perhatian. Sorang menangis...sorang nak dukung. Sabau ajelah...hehe
Tapi perkara ni bukan alasan untuk aku x masak yer. Sebab aku suka dan puas bila tengok anak dan suami makan bertambah. Alhamdulilah Ya Allah atas kurniaan ini.
Jadi untuk meredakan keadaan. Aku tinggalkan sekejap dapur. Masuk bilik mainan dan ajak diorang berdua main. Sementara diorang leka main. Aku cepat2 masak. Cadangnya nak buat sambal ayam dan daging kambing goreng.  Tapi keadaan tak mengizinkan. Sambal siap... aku tambah menu dengan telur dadar. So xdelah nampak kosong sangatkan.
Bila asben balik...tadaaaa!


Dah siap. Asben senyum :) itu pun dah terbayar kepenatan aku bila tgk asben senyum.
Oke....lagi 20 minit nak buka puasa. Selamat berbuka semua. Jangan lupa telan 3 biji alfafa lepas makan ha. Kasi detox usus. Yeahh!
Bye!
#surirumahberijazah
#pengedarsahshaklee
#0193190733

No comments: