Layanzzz...')

Saturday 20 September 2014

Shaklee Collagen Powder RAHSIA kulit mulus.

Tadaaaaa!

Haaaaaa...20 hb September harini, buat sekian kalinya nak bagitau yang bulan ni PROMO SHAKLEE COLLAGEN POWDER! (SCP).


 Aku sangat teruja dengan PROMO ni tau sebab aku sendiri dah makan dan rasa sendiri penangan SCP ni. SCP ni kalau nak kesan terbaik, ambil 4 kotak sekaligus SECARA KONSISTEN. Means dalam masa 8 minggu tengoklah hasilnya! Mesti korang terkejut....haaaa!

Bawah ni salah satu TESTIMONI TERBAIK SCP. Kira kakak bawah ni dapat hasil superb macam ni selepas 3 kotak SCP, belum masuk 4 kotak lagi tau! Amazing sangatkan!


 Satu lagi...aku sangat syorkan pada sesiapa yang ada masalah kulit especially masalah JERAGAT atau PIGMENTASI. Kulit berbintik-bintik hitam dimuka. Makanlah SCP ni. Korang mesti takkan rasa rugi. Kita kadang-kadang nak fikir murah je tapi hasilnya tak seberapa. So, better consume sendiri SCP ni dan rasailah kulit gebus gebas bak donut yang lembut. haha..



Satu lagikan. Dulu aku ingatkan dah tua barulah nak makan collagen supaya tak berkedut muka. Rupanya telahan aku silap! Dari mudalah nak jaga semua ni. Kalau dah tua nanti baru nak jaga, takut-takut keadaan kulit dah teruk, masa tu agak 'payah' sikitlah nak pulihkan balikkan. Jadinya....bertindak SEKARANG! Jaga kulit dari sekarang. Untuk diri sendiri, untuk suami dan untuk orang sekeliling supaya kita NAMPAK BERSERI dan BERMAYA. Barulah penampilan nampak anggun walaupun dah beranak pinak.

Tips :

Cara nak makan SCP ni ada beberapa cara. 
Cara 1 : 
Ambil secawan kecil jus oren, then tuangkan 1 sachet SCP kedalamnya. Kacau sebati dan minum.

Cara 2 : 
Minum air masak seteguk dan tuangkan 1 sachet SCP direct ke dalam mulut dan telan.

Aku prefer cara kedua tu sebab nak kesan marvellous!


Ambil SCP ni sebelum tidur ye, esok bangun pagi....Kompom kulit pipi korang rasa sangat moist! Dan nak superb lagi. Buat MASKER SCP.


Masker SCP ni jimat. Ambik 2 cubit SCP, Bancuh dengan air. Then buat MASKER. Lepas basuh tu, memang muka nampak glowing.

Pst : Air masak 3 liter sehari WAJIB tau. Itu memang syarat wajib nak kulit cantik.

Oke....ni secara skema nya nak bagitau .

 
APA KELEBIHAN COLLAGEN SHAKLEE NI…

>> Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen,kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

>> Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

>> Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

>> Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

[1box mengandungi 15 sachet]

Itu saja buat masa ini. Terujaaaakan!!


SEPTEMBER PROMOSI COLLAGEN POWDER BELI 6 PERCUMA 1…
Kongsi dengan member 1 office, adik, kakak, mak, ipar duai.
Kongsi beli 6 kotak tapi…Anda akan dapat 7 Kotak
Kenapa ? 1 Kotak diberi secara PERCUMA..Ohhh anda (Jimat RM298)
Dapat pe lagi ?

>>>KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA SEUMUR HIDUP<<<

Maka anda adalah ahli Shaklee tanpa perlu membayar yuran keahlian selama-lamanya.
(Jimat RM65)

Bila anda sudah sah menjadi ahli rasmi Shaklee, anda automatik berpeluang menambah pendapatan bersama Shaklee. Oh memang best.

Bagaimana saya tahu ?

Saya sudah pun merasa pendapatan bersih hanya dari Shaklee yang dahulu 3 angka, menaik kepada 4 angka sekarang. Best gitu. Dan sekarang memang bergelar SURI RUMAH BERIJAZAH.

Oke...roger SEKARANG. ...!

019-3190733 (murni)

1 comment:

rokiah Abdul hamid said...

Shaklee collagen powder memang best!