Layanzzz...')

Tuesday 2 September 2014

Cleanser Nutriwhite yang super duper awesome!

Harini aku teruja sangat sebab ada sorang regular customer ada bagi feedback POSITIF mengenai NUTRIWHITE GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER. Macam gambar bawah ni :


Secara jujurnya..memang aku jangka FEEDBACK POSITIF dari customer ni sebab aku sendiri dah pakai cleanser NUTRIWHITE ni memang lepas cuci tu kulit muka sangat LEMBUT dan SELESA Sebelum ni aku pernah pakai sabun kosmetik, korang pun taukan ada sesetengah sabun kosmetik memang menyebabkan kulit kita sakit sebab terhakis & ada penglupasan. Lepas tu, kalau nak cerahkan kulit. Konsisten jek pakai cleanser ni atleast 3 bulan. Sebotol tahan 9 bulan, so jangan skip-skip pakai kalau nak hasil terbaik tau!

Ni mesej customer tu :


Ha gitu! kakak ni baru pakai sekali je pun cleanser ni. Terus JATUH CINTA & nak beli cream siang pulak!! Heee... x sungguh x kata, x lembut kenapa nak order lagikan .. (pepandai je aku buat pantun sendiri).

Nak tau lanjut pasal NUTRIWHITE SKINCARE. Meh klik SINI.

Sebarang pertanyaan : Whatsapp terus : 0193190733 (murni)

1 comment:

Maya Norhawati said...

dah guna...
memang best...