Layanzzz...')

Monday 15 December 2014

Kenapa ramai jadi ahli Shaklee?

Pelikkan..
Shaklee ni pergi mana-mana, ramai yang dah jadi ahli shaklee. Tahu tak kenapa? Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?


Saya terangkan dengan mudah. Tak nak 'skema' sangat yer...hehe

Oke gini. Ikut pengalaman saya sendiri. Kalau sorang customer datang pada saya dan beli produk  Shaklee dari saya dan diorang dah consume sendiri produk Shaklee ni dan dah rasa sendiri keberkesanan produk ni, second time diorang nak beli the next produk, mesti nak jadi ahli sebab nak dapatkan produk ni pada harga ahli. Harga ahli jauh lebih murah dari harga runcit tau.

Lepas tu, diorang nak jadi ahli Shaklee sebab nak jadi pengguna tegar Shaklee lah tu. Dah kata dah jatuh cintakan...:)

Bukan tu saja, kalau kita buat belian melebihi RM 450 sebulan, kita akan dapat cash bach berbentuk RM yang dipanggil bonus. Haaaa? Dah lah beli produk tu, ada pulak cash back? Siapa tak nak kan? Kat situ dah untung dan lagi untung bila kita daftar sebagai ahli Shaklee, kita secara sah dan automatik menjadi Pengedar Sah Shaklee. Pengedar Sah Shaklee ni tak wajib tapi bagi yang nak cari income, amatlah dialu-alukan sebab Shaklee tawarkan banyakkk bonus untuk yang buat bisnes Shaklee ni.

Bab nak buat bisnes ni kena cerita panjang. Nak bisnes kena ada mentor dan ilmu, jadi baru bisnes boleh buat dengan baik. Itu kelebihan bisnes Shaklee. Dalam group yang saya pimpin dan yang upline saya pimpin, kami tak dibiarkan terkontang - kanting. Kami diguide sepenuhnya. Cuma kita ni nak ke tak nak berjaya?

So...mudahkan? Jelaskan kenapa ramai nak jadi ahli Shaklee?

Dan yang paling best, Yuran keahlian RM 75 je. Bukan RM 750 tau. RM 75 sahaja. Nanti kita akan dapat MEMBERKIT (bag berisi buku-buku dan dokumen dari Shaklee). Itu je.

Dan sebenarnya ada cara nak dapat FREE MEMBERSHIP tau. Nak tau boleh PM saya terus. Kita borak-borak.

Nah..apa tunggu lagi? Yang belum daftar, cepat daftar untuk menikmati kelebihan sebagai ahli shaklee yer :

Do contact me ;
Murni 019-3190733

* saya adalah motivator pada diri saya sendiri *


No comments: