Layanzzz...')

Saturday 1 March 2014

PROMOSI ESP MAC 2014 : HARGA RUNTUH!!!

VARIASI GABUNGAN ESP SHAKLEE yang terbaik dan jimat !

@ GABUNGAN ESP + VITA E COMPLEX
Gabungan ini merupakan gabungan ESP dan vitamin E membantu menaikkan seri muka dan kulit akan cantik TANPA MAKE UP !

@ GABUNGAN ESP DAN GLA COMPLEX
Ini set paling basic pada yang ikhtiar untuk hamil . memang terbaik, tetapi jika anda mempunyai bajet lebih sarankan ambil full set, insha allah ada PELUANG UNTUK ANDA HAMIL

@ Gabungan ESP + ALFAFA COMPLEX
Bukan sahaja untuk MILK BOOSTER, tetapi menganjalkan payudara anda kembali selepas bersalin, pengambilan yang berterusan akan membuatkan anak anda kenyang sentiasa , suami pun sayang.

@ GABUNGAN ESP + LECITTHIN
Bentuk badan lepas bersalin? lari track dah...jangan risau..jika anda menyusukan bayi pasti akan turun berat badan.
♥ Kebaikan Lecithin Shaklee yang best ini salah satunya adalah sebagai pemecah lemak dan ianya sesuai untuk ibu menyusu. Amaran kepada ibu menyusu jangan sembarangan makan produk kuruskan badan, nanti ibu tak kurus, anak yang kurus dan kadang-kadang kita tak tahu pun kesan sampingan produk pelansingan di pasaran untuk jangka masa panjang.
♥ Lecithin bagus untuk ibu menyusu yang mahu kurus, slim, ramping dan langsing.

@ GABUNGAN ESP + OMEGA GUARD
Gabungan ini bukan sahaja mampu mengurangkan risiko keguguran, malah mengurangkan risiko bayi pra matang, di samping meningkatkan perkembangan otak baby sejak dalam perut ibu lagi. Insyallah perkembangan anak akan normal dan jarang dijangkiti penyakit jika mengamalkan set ini.

@ GABUNGAN ESP + ZINC COMPLEX
Gabungan ini sememangnyaa sesuai untuk ibu ibu yang rambutnya gugur selepas bersalin serta mempercepatkan luka bersalin / pembedahan.

@ GABUNGAN ESP + OSTEMATRIX
Memang terbaik kepada ibu - ibu yang sedang hamil, sudah bersalin, berpantang, menyusu kan bayi sebab ESP dan OSTE membekalkan keperluan kalsium yang berkali kali ganda dari susu biasa. memang terbaik untuk kurangkan peratus anak anda kena jaundis . ! Fikir ape lagi. tulang kita kne jaga..

@ GABUNGAN ESP + PERFOMANCE DRINK
Untuk memberikan tenaga dan mengenyangkan perut sepanjang masa. Insyallah puasa takkan gastrik dan kepenatan .

No comments: