Layanzzz...')

Sunday 26 January 2014

CAR BONUS SHAKLEE : DAPAT KERETA SEBIJIK??


 Best sangat join shaklee ni, selain dapat bonus personal, bonus kepimpinan & macam-macam bonus lagila...kita dapat kereta sbijik..!! Haippp..betul ke dapat kereta sebijik ni??

Jawapannya "banyak cantik muka ekau"" ehee. Usaha x seberapa tapi nak kereta sebijik ye? 
Car bonus shaklee ni benar-benar ditawarkan oleh Shaklee after kita layak means selepas cukup syarat-syarat tertentulah. Syarat-syarat macam kat bawah ni ha. 


 Car bonus ni berbentu RM, Cash yang akan kita terima SETIAP BULAN. tersangat2 best.. Macam2 yang u boleh dapat dari SHAKLEE..So, dengan cash tu suka hati uall lah nak beli kereta ke, nak beli rumah ke, nak simpan ke, nak gi umrah ke..ok? (",)

Sebab tu lah best sangat bisnes shaklee ni. Bukan sekadar bonus atas jualan tu tapi ada car bonus ni jugak. tu belum masuk bab convention (percutian 5 bintang). Bab percutian aku x nak citer lagi sebab aku pun baru layak 1 tiket percutian dalam negara tapi bab car bonus aku boleh cerita sebab dah dapat. yeay!! Siapa nak bagi "duit kereta" setiap bulan hampir 4 angka kan? dan maybe 4 angka bulan depan. Walaupun diriku tidak berlesen kereta. Itu bukan 'alasan' pihak shaklee untuk tidak membayar car bonus kepada diriku.
Alhamdulillah.... 

Selit jap kereta idaman aku Honda Stream a.k.a honda 'streamix"



FUH...CANTIK WOOO...aku pernah naik keta ni. best sangat....luas...elegant..eklusif...
(Pst : ni kasi mimpi dulu, skrg kasi habis bayar keta pesona asben aku dlu..dah habis bayar pesona..baru fikir nak beli 'streamix merah' ni. So x payah nak banyak2 hutang..