Layanzzz...')

Thursday 19 December 2013

Magic happen kalau kita percaya!!

Harini aku nak share 1 magic yang pernah terjadi dalam hidup aku. Bulan january lepas aku nak bersalinkan anak kedua aku ni safiyyah. First aku pergi hospital sebab turun darah sekali pergi hospital doktor cek kata anak aku songsang..then dia bagitau esok aku kena operate. Time tu aku relax je tapi mak aku dah nangis sebab mak ada 9 org anak... semua bersalin normal..terrorkan mak aku..hehe

Pastu..esok paginya tunggu punya tunggu x jadi operate dan esoknya lagi aku keluar ward...4 hari pastu aku masuk spital balik sebab baby kurang gerak..lepastu 2nd time doktor cakap aku kena operate sebab anak songsang..lepastu aku pun pasrah ar kan..aku senyum jer..then baca la sket pasal operate ni..takot gak ar..

Esoknya dah pakai baju nak gi dewan bedah..ada 4 org kena bedah...aku org ke 4 tu...3 dah settle...then tiba lah turn aku kan..sebelum operation mula..doktor scan dlu tau perut aku..then die cakap apa tau..'alhamdulillah..miracle..ur baby dah pusing balik'

Memang hampir menitis air mata aku...mcm x logikkan baby pusing..kan baby dah besar dalam perut tu..macammana nak pusing?

Ni lah namanya 'MIRACLE'. Kuasa Allah tiada siapa yang boleh dugakan.

Then sekali lagi aku terpaksa balik rumah. Kali ketiga aku pergi balik hospital malam tu jugak sakit dan bersalin secara normal pada waktu pagi pukul 3.30. Lega semua selamat. Baby pun dah 11 bulan dah. Comel x? Hehe

Sekian cerita habis.
— feeling great.
 
 
Nur Hana Safiyyah bt Mohd Sharul Nizam 

No comments: