Layanzzz...')

Sunday 29 September 2013

Shaklee untuk Rambut Gugur

Pengalaman sendiri..aku sempat berpantang dengan Set Berpantang Shaklee yang dalam set tu ada Vitalea, Bcomplex, Vitamin C dan Zinc Complex. Apa kesan paling amazing yang aku nampak ialah rambut aku x gugur time dalam pantang..serius! dan pada masa tu aku amalkan ESP shaklee jugak. Alhamdulillah..mmg sgt berbaloi !


Sedutan dari rancangan Breakfast Show di NTV7. Salah satu slot bertajuk "Dealing with Hair Loss". Beberapa intipati dari rancangan itu :

1. Keguguran rambut berpunca daripada gaya hidup kita hari ini yang sibuk bekerja, gaya pemakanan yang tidak sihat, serta tubuh badan yang stress.

2. Masalah keguguran rambut adalah normal selepas bersalin kerana perubahan hormon secara drastik.

3. Pengambilan nutrisi yang betul dapat mengurangkan masalah keguguran rambut. Pakar Nutrisi yang dijemput juga mencadangkan pengambilan multivitamin, protein dan juga zink.

Memang pening melihat rambut berguguran di lantai. Lagi satu dalam bilik air, rasa takut bila tengok rambut di mana2. Berdasarkan saranan pakar nutrisi tersebut, bolehlah kita amalkan Shaklee Vita-Lea, ESP dan Zinc Complex. Vita-Lea mampu membantu melengkapkan kekurangan nutrisi harian, manakala ESP akan membantu penyerapan vitamin2 di samping ESP sangat bagus dalam membina sel2 baru dalam badan. Zinc Complex pula berperanan dalam meminimumkan keguguran rambut dan menguatkan akar rambut supaya tidak mudah gugur. InsyaAllah, atas doa dan usaha, keguguran rambut akan berkurangan.

Testimoni :


Untuk Info & Tempahan,
Murni
Shaklee ID: 910014
Emel: mamasyifa2010@gmail.com
SMS: 019-3190733

No comments: