Layanzzz...')

Friday 7 June 2013

Atasi keputihan dengan Alfalfa Complex

Masalah KEPUTIHAN di kalangan wanita, diiringi dengan rasa gatal, dan bau hanyir yang kuat adalah biasanya disebabkan oleh pertumbuhan luar biasa bakteria di dalam vagina. Hakikatnya, memang terdapat pelbagai bakteria yang hidup semulajadi di dalam vagina. Namun, pertumbuhan bakteria yang tidak sekata dan luar biasa akan menyumbang kepada masalah KEPUTIHAN.

Tanpa ragu, masalah KEPUTIHAN ini sememangnya amat memalukan kaum wanita. Bagi mereka yang sudah berkahwin pula, jaga-jaga, anda mungkin akan sukar hamil sekiranya masalah keputihan anda terlalu kronik. Malah, ada kebarangkalian anda boleh memberi jangkitan bakteria tersebut kepada pasangan, yang akhirnya suami anda juga akan turut merasa gatal di bahagian sulitnya.

Berikut ialah beberapa PETUA MUDAH yang boleh dilakukan di rumah untuk merawat masalah KEPUTIHAN:

(1) Pakai seluar dalam dari jenis kapas (cotton), untuk pastikan vagina sentiasa kering.

(2) Amalkan Ginseng, samada Ginseng yang asli ataupun ekstrak kapsul 200 mg, 3 kali sehari. Ginseng dipercayai dapat memperbaiki sistem imun dan menyeimbangkan hormon.

(3) Mandi di dalam rendaman air suam yang dicampur cuka buah epal selama 20 minit sehari.

(4) Tambahkan Tree Tea Oil ke dalam mandian cuka buah epal (no. 3 di atas), untuk hasil yang lebih mantap! Minyak Tree Oil terkenal sebagai melawan bakteria jahat.

(5) Ambil ALFALFA, yang terkenal untuk meregulasikan hormon, dan merawat masalah KEPUTIHAN. Boleh makan daun Alfalfa yang segar, mahupun yang kering.

(6) Makan kacang badam hitam. Juglone, sejenis kompaun di dalam badam hitam boleh melawan bakteria dan terkenal boleh menyahbau hanyir yang disebabkan oleh KEPUTIHAN.

(7) Makan Yogurt, yang kaya dengan probiotik. Sangat efektif untuk menyeimbangkan semula pertumbuhan bakteria di dalam vagina. Berita baik buat peminat Yogurt!

Di Shaklee, sememangnya kami ada jawapan kepada masalah KEPUTIHAN anda! Apa lagi kalau bukan our killing product - SHAKLEE ALFALFA COMPLEX.




Saya sendiri mengamalkan Alfalfa dan mendapati ianya mmg baik untuk merawat keputihan, tenaga, kuruskan badan. Malah membantu memberi kepuasan di dalam hubungan suami isteri. Tak caya?? Cuba la sendiri! Yang paling best, Alfalfa juga baik sebagai MILK BOOSTER!

P/S: Kepada para suami, kalau nak isteri anda lebih mantap, hadiahkan la alfalfa
untuknya, invest la sikit seperti bait2 lagu Scorpion "WHAT YOU GIVE YOU GET
BACK!!!"

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Salam ceria,
Murni ;)

I'm your Shaklee Independent Distributor

ID 910014

019-3190733

No comments: